Dagens ETC
Youtube har gått om tv – i alla fall bland unga mellan 15 och 24 år. Och nu poppar fler mötesplatser utanför den digitala plattformen upp. I höst startas Festivalen Vidstar, där fans och Youtubekändisar får mötas, och där marknadsförare kan mildra sin digitala ångest.Stina Berglund
Text
– Många organisationer har en väldigt uttalad digital ångest. Företag har många frågor om hur de ska ta fram en strategi för att jobba med rörligt material och hur de ska göra för att få spridning på sina budskap, säger Emma Egnell som är en av grundarna till Vidstar.
Vill du fortsätta läsa?
Bli prenumerant på Dagens ETC!
Om du redan är det
loggar du in här
.
JUST NU: Prova en vecka utan kostnad
Gör som över 24 000 andra – registrera ett konto på etc.se. Ingen bindningstid – avsluta när du vill.
POPULÄRT VAL: Läs hela vintern
Vill du läsa hela vintern till superpris? Prova 3 månader för 99 kronor. Ingen bindningstid.
Betala per år
Du kan spara upp till 1 109 kr med en årsprenumeration på Dagens ETC.
Stina Berglund
Text