Hoppa till innehållet

Krönika

Joanna Górecka: Oftast är en vibrator bara en vibrator

Bild: Shutterstock (montage)

Dagens ETC

Förr i tiden var det så välsignat lumpentydligt vad en reklamkampanj var. Grej + pattar.

Det här är en krönika.
Det är skribenten och inte Dagens ETC som står för åsikten.

Margaux Dietz och Lovisa ”Lojsan” Wallin ska börja sälja sexleksaker. Genom sitt nystartade bolag vill de jämna ut orgasmglappet. ”Vi vill förändra synsätt och öppna samtal om kvinnors hälsa, njutning och sexualitet”, säger de till tidningen Mama och berättar (tyvärr) att de ”lekt fram vibratorns form med barnens lera”. 

Vill du fortsätta läsa?

Bli prenumerant på Dagens ETC!
Om du redan är det loggar du in här .

JUST NU: Prova en vecka utan kostnad

Från

Nu kan du låsa upp alla artiklar i en vecka - utan kostnad. Ingen bindningstid.

3 månaders sommarrabatt

Från

Vill du prenumerera hela sommaren till superpris? Nu får du 3 månader för 99 kronor. Ingen bindningstid.


Betala per år

Från

Du kan spara upp till 1 109 kr med en årsprenumeration på Dagens ETC.

Detta ingår:

  • Tidning varje dag i veckan
  • Läs den digitalt när och var du vill
  • Läs låsta artiklar på ETC.se
  • Tillgång till arkivet på sajt och i app
  • Garanterat inga fossila annonser